ada kahvesinde, huzursuzluğun kitabı’nı okurken tüketmiştison kalan tırnaklarını da. ‘aslında hiçbir köprü karşıyageçirmez’ diye yazmıştı iç kapağına pavurya resimleriçizdiği, sayfaları sararmış not defterine. ‘sen karşıya geçtiğinisanırsın ama bu sefer de geldiğin yer karşıda kalmıştır’. avucuna batmış çakırdikenini kalemin arkasıyla çıkarmayaçalışırken.
İki bölümden oluşan kitabın ilk bölümünde bütünüyle aşk temasını ve akabinde ikinci tekil şahıs üzerinden kurulmuş şiirleri görüyoruz. Bu şiirlerde yoğun bir imge kullanımı olmakla birlikte daha çok “anlatıcı, ifade edici” bir tarzı var şiirlerin. Yoğunlukla tabiat unsurlarını benzetim ögeleri olan “sen” kişisine bağlıyor Arslan: “vücudundan topladığım benlerden bir mağara yapacağım kendime” (s.22) Bu tabiat unsurlarıyla “sen” eşleştirmelerini, değişimlerini kitap boyunca görüyoruz: “birbirimize taşlar yolluyorduk mektup yerine.” (s.33)
Kitap Yorumları - (1 Yorum)
İki bölümden oluşan kitabın ilk bölümünde bütünüyle aşk temasını ve akabinde ikinci tekil şahıs üzerinden kurulmuş şiirleri görüyoruz. Bu şiirlerde yoğun bir imge kullanımı olmakla birlikte daha çok “anlatıcı, ifade edici” bir tarzı var şiirlerin. Yoğunlukla tabiat unsurlarını benzetim ögeleri olan “sen” kişisine bağlıyor Arslan: “vücudundan topladığım benlerden bir mağara yapacağım kendime” (s.22) Bu tabiat unsurlarıyla “sen” eşleştirmelerini, değişimlerini kitap boyunca görüyoruz: “birbirimize taşlar yolluyorduk mektup yerine.” (s.33)