İnsan; içinde bulunduğu olumsuz şartlar dolayısıyla Şerr'in zulmünü eliyle önleyemiyor, diliyle de feryad edemiyor, eleştiremiyorsa, Yüce Sevgili'nin (s.a.) öğütünü tutarak hiç değilse "gönlünde isyan ve zalimden nefret" olmalıdır. Bu da imanın en zayıf derecesidir. Yoksa zalimin tetikçisi, celladı, hatta duacısı, mazideki zalimlerin de şakşakçısı olursa, zebani denen manevi sağlık görevlilerinin ihtimamında "Cehennem Uluslararası Hastanesi"nin yoğun bakım birimine gitmek üzere terliklerini ve pijamasını vs. hazırlasın. Zulmü öven, o zulmün sorumluluğunda ortak olur.Zulüm ve zalimden gönülden tebberrası ve Yüce Sevgili'ye (a.s.) gönülden tevellası olmayana "sâlûs" denir. Yunus (sırrı kutlu olsun) "Yürü var ebkem ol ey/ Ne sâlûsluk satarsın?" demedi mi?
yazarın yeni şafak gazetesinde yazdığı makalelerini içeriyor. kötü bir kitap değil; ama günlük yazılan yazılardan da çok fazla bir şey beklememek gerekir.
Aşk’a riya katmayan,süte de su katmaz.Ağaç meyvesinden belli olur.Ehli beyt sevğisinden söz edenler de meyvelerinden belli olur. ( sayfa 75 )
yaratıcı burnumuzu cennet kokusunu cehennem kokusundan ayırt etmek için de yaratmıştır.Bu yeteneğimizi köreltirsek burnumuzu pusulamız zannederiz ve uçurum yoluna girmiş olsak dahi burnumuzun doğrultusuna girmekten şaşmayız. ( sayfa 101 )
begenerek okuduğum bir kitaptı. gönül rahatlıgıyla tavsiye ederim.
Kitap Yorumları - (2 Yorum)
yazarın yeni şafak gazetesinde yazdığı makalelerini içeriyor. kötü bir kitap değil; ama günlük yazılan yazılardan da çok fazla bir şey beklememek gerekir.
Aşk’a riya katmayan,süte de su katmaz.Ağaç meyvesinden belli olur.Ehli beyt sevğisinden söz edenler de meyvelerinden belli olur. ( sayfa 75 )
yaratıcı burnumuzu cennet kokusunu cehennem kokusundan ayırt etmek için de yaratmıştır.Bu yeteneğimizi köreltirsek burnumuzu pusulamız zannederiz ve uçurum yoluna girmiş olsak dahi burnumuzun doğrultusuna girmekten şaşmayız. ( sayfa 101 )
begenerek okuduğum bir kitaptı. gönül rahatlıgıyla tavsiye ederim.